slow life

Prezenty dla najmłodszych

Zostało 11 dni do świąt zatem można powiedzieć, że to najwyższy czas aby zakupić prezenty dla naszych najbliższych. W dzisiejszym poście skupiłam się na prezentach w duchu slow dla najmłodszych, w końcu to oni odliczają najrzetelniej i najgorliwiej dni do gwiazdki i to właśnie ich uśmiechy i zadowolenie sprawią nam największą radość. Z dzieciństwa pamiętam, że otwieranie prezentów było niesamowicie ekscytujące i sprawiało mi dużą radość, lecz tak na wszelki wypadek ćwiczyłam sztuczny uśmiech gdyby się okazało, że babcia znów – jak co roku kupiła mi parę wielkich majcioch.

Pierwszą moją propozycją są laleczki firmy Muc-Muc Hand Made World, gdy je zobaczyłam pierwszy raz rok temu zachwyciły moje serce i oczy i bardzo intensywnie zastanawiałam się komu mogłabym jedną z nich podarować. Niestety moi znajomi nie dorobili się jeszcze potomstwa, a w mojej rodzinie nie ma nikogo poniżej 18 roku życia i tym sposobem pozostało mi tylko podziwianie ich na fotografiach, ale może już niedługo kogoś obdaruje jedną z nich.

Znajdziecie je na facebooku

https://www.facebook.com/MucMucHandMadeWorld/

Opis firmy:

„Ozdoby, wyroby kolekcjonerskie i dekoracyjne, dodatki – ręcznie wykonane w pojedynczych egzemplarzach”

Kolejną propozycją są ubrania zaprojektowane i szyte w Polsce przez firmę SAMODOBRO, moje serce skradła koszula dziecięca w liski, choć inne projekty też są równie piękne.

Opis firmy:

„Naszym celem jest tworzenie rzeczy, które uruchamiają wyobraźnię. Nic nie pobudza wyobraźni tak jak literatura. Poprzez ubranie, to co niezbędne,wprowadzamy małych i dużych w świat opowieści, bajek, książek, czy komiksów. Tworzymy kolekcje tematyczne. Nasz świat jest kolorowy i bajeczny. Chcemy stworzyć szafę, którą można przejść do Narnii. Szyjemy głównie z dzianin produkowanych w Polsce, posiadających certyfikat OEKO-TEX Standard 100, który potwierdza, że są wolne od substancji szkodliwych dla zdrowia człowieka, w tym pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących i metali ciężkich.”

Znajdziecie ich na:

http://samodobro.com.pl/samodobro/

Kolejna propozycja również dotyczy ubrań. Tym razem popularnej polskiej firmy Pan tu nie stał. Dziecięca kolekcja kipi kolorami i życiem a o tej porze roku jest to najbardziej pożądane połączenie. W ich sklepie znajdziemy także dużo ciekawych zabawek, gier i gadżetów dla najmłodszych, więc gorąco zachęcam do jego odwiedzania.

Opis firmy:

„Siedem lat temu właściciele PPHU Pan tu nie stał – Justyna Burzyńska i Maciek Lebiedowicz zdecydowali się stworzyć blog i udokumentować posiadany zbiór artykułów z minionych dekad. Rychło okazało się, że amatorów dobrego polskiego wzornictwa jest więcej, a zdobyte eksponaty nie są już wystarczające. Dołożyli więc wszelkich starań, by stworzyć towar na miarę potrzeb czytelników – dobrej jakości, przywodzący na myśl zgrzebną estetykę czasów minionych. Smak mleka w proszku, herbaty Assam pitej ze szklanki z koszyczkiem, urok szarego kartonu i wyblakłych kolorów. Przypomnijcie sobie. Wyjątkowy humor w nowoczesnym, lekko kpiącym wydaniu, wspomnienia przeniesione na odzież i akcesoria produkowane lokalnie. Dla zdrowych i chorych.”

Znajdziecie ich na:

http://pantuniestal.com/sklep/dla-dzieci/

Moją ostatnią propozycją są pięknie wydane i ilustrowane książki dla najmłodszych wydawnictwa Dwie siostry. Dla mnie do tej pory najlepszym prezentem jest właśnie książka, więc zachęcam do obdarowywania nimi w te święta.

Znajdziecie je na:

http://www.wydawnictwodwiesiostry.pl/

Jakie są wasze pomysły na prezenty dla dzieciaków w tym roku?

Zwykły wpis

Skomentuj

